10 Aralık 2013 Salı

The Lights Went Out

Merhaba Millet ! 
İşte tam bugün İstanbul'a kar düştü. 
Hafif hafif yağmurla karışık olsa da en azından perşembe gününe kadar şehirde bizimle kalacakmış. Benim gibi kapalı alanlarda çalışanlar ya da okuyanlar için ulaşım dışında çok sorun değil açıkçası ama dışarıda çalışan, yaşamaya çalışan, evsizler, sokak çocukları, ve bugünlerde her köşe başında rastladığımız Suriyeliler ve tabi ki sokak hayvanlarımız için zorlu bir süreç ne yazık ki. Umarım herkes kolayca atlatır bu soğukları.... 
Neyse tüm olumsuzluklarına rağmen buzları, soğuk havaları,  rüzgarları ve karları çok çok seven birisi olarak bugünlerde daha iyiyim açıkçası. Zihnim canlanmış, berraklaşmış gibi hissediyorum böyle zamanlarda.

Tabi soğukları, soğuk renkleri seven tüm insanlar gibi ben de bu sevgiyi temsil edecek bir üç boyutlu duruma geçiş araştırması yaptım ve kıştan esinlenerek üretilmiş bir kaç tasarım buldum.
İşte hepsi burada,
Öncelikle Chanel'in buz tutmuş çantaları:








 . 




















Açıkçası saydamlığı, ritmik duruşu, gerçekten buzu anımsatan kristallenme görüntüsüyle çantalar tam bir buz ama onu olduğu gibi alıp biraz büyütüp taklit olarak kullanmış gibiler, buzdan etkilenmek değil de doğrudan buz üretimi yapmak diyebiliriz bu duruma....
Bu kolyelerde de aynı düşünceyi görüyoruz. Buzu ilham alarak onu yorumlamak değil de daha çok o etkiyi hissettirmek:


Yine Chanel'in soğuk kış çalışması 




 .

























Ve diğer çeşitli denemeler ile çalışmalar









Bir de buzların ufacık filmi burada:



Takip için:



Bir de Bloglovin'deyiz:
Jadis Jade 2013 



Hiç yorum yok: